festival


tjeeena söötnosar , lääget ?

ja som sagt, så ser ni här uppe , att det står  festival  det va nämligen så här , att idag så va jag på en festival !:) det va ganska rooligt ;) . träffade massor av foolk , muusik , hopptorn åh allt , faktist jätte roligt! . ja, nu som ni har sett , bruukar jag inte skriva så långa inlägg , men jag vet ej riktigt om vad jag skriva om lixxom :) . daagens outfit kommer imorgon, om ni är så intressearade? hehhee.... jag kanske , skulle kunna böörja med en frågestund ? hmmm.,,, *tveksam* men snart , så ska jag duuschaa , luuuktar verkligen jätte äckligt ,haha . ändå om jag duschar varje daaag (aa) . men ni som verkligen läser detta , åh kollar förbi , lämna en kommentar , snälla !? jag vet jätte många som kikar förbi , men inte kommenterar , lite dålig stil ....? ah men i alla fall ,så om ni vill veta med vem jag va med idag , så kan ni få kika  igenom doms bloggar , här kommer dom ialla fall , www.fashionbybea.blogg.se åh www.jelise.blogg.se så kan ni väl också lämna en kommentar däär ? , aja jag tycker nu att jag har skrivit tillräckligt, men vi hhöörs imorgon, eller senare .pyysi

biiiild på mig åh söötisjulia ;) orkar inte rotera

Kommentarer
Postat av: Maria

sv: Tack! Vad gullig du är. Har du haft ett bra sommarlov hittils? :)

2009-06-17 @ 21:44:25
URL: http://aalins.blogg.se/
Postat av: filippa.

:) <3 fin blogg.

2009-06-17 @ 21:58:48
URL: http://skrattbarn.blogg.se/
Postat av: saga

Sv: Jo jag mår bra. Dudå?

Söt bild, puss!

2009-06-18 @ 11:29:26
URL: http://saganilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0