bada, sol , emma ;)

tjeeenareee där hemma !
bada, sol , emma , ppppperfekt dayyyy !;)  haha, jaråå en bättre dag kan man inte tänka sig ? (a)
aa, men idag blire nog emma, åh där efter , drar vi till lommarbadet . och har skojjj ;) senare
kanske vi träffar mia åh alme, där borta :) och bara så ni vet , så är jag sååååååå solbränd .
ajj, det gör jätte ont ;s jag fattar nte att jag somna i solen, åh blev rööd som en kräfta efter 10 min.
uuuscch, solen är jätte stark. har vart på lommarbadet tre dagar i rad nu, hah inte direkt rekord.
menmen,,, som sagt så ska vi också bada . i alla dom här tre dagarna så har vattnet faktist
vart skööönt (yy) men kallt vare också noog, hehhee... men ni får ha det så jätte jätte bra medans ,
massor av smaskiga o blöta kyssar till er !

Kommentarer
Postat av: FOTOPASSION ♥

<3

2009-06-26 @ 12:00:04
URL: http://fotopassion.blogg.se/
Postat av: becckah

har elsa gjort din deisgn ? :p

för hon har gjort min också och dom är nästan likadana :p <333333333333333

2009-06-28 @ 00:14:26
URL: http://kuungenbecckah.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha det så bra sötis!(g)

2009-07-06 @ 18:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0